S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

 

 

 

-------------------

KONTAKTY

--------------------------

info@nasim-detom.sk

www.nasim-detom.sk

0903 022 644

-----------------------------

NASIM-detom.sk 

KA-spektrum, s.r.o.

IČO:       47317451

IČDPH: SK2023 809 909

-------------------------------

 

 


Obchodné podmienky » Reklamácie
Reklamácie

Reklamácie

Tovar je možné reklamovať hlavne z dôvodu výrobných chýb. Reklamácie vrátane odstránenia chyby sa obvykle vybavujú do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Pred odoslaním reklamácie nás najlepšie vopred kontaktujte mailom alebo telefonicky s presným popisom chyby. Pokiaľ je to možné, zároveň nám mailom zašlite fotografie chyby.

Reklamovaný tovar zasielajte na nižšie uvedené adresy. Náklady na zaslanie reklamovaného tovaru hradí kupujúci. Náklady na spätné zaslanie tovaru po vybavení reklamácie hradíme my.

V prípade, že máte záujem o vyzdvihnutie reklamácie, kontaktujte nás na info@nasim-detom.sk alebo na telefónnom čísle 0903 022 644.

Vyzdvihnúť tovar je možné i priamo u  zákazníka, v maili stačí uviesť dátum vyzdvihnutia, adresu zákazníka a telefonický kontakt.

 

Reklamácia sa nevzťahuje na mechanické poškodenie vzniknuté prepravou, zlým a nešetrným zachádzaním.

 

Zdôrazňujeme, že v prípade mechanického poškodenia dodaného tovaru (zjavne spôsobeného prepravou) je tento tovar nutné reklamovať do 2 pracovných dní od uskutočnenia prepravy. Na tieto poškodenia sa totiž nevzťahuje záruka výrobcu a je teda nutné reklamovať u prepravca. Toto sa týka hlavne nábytku a plastového tovaru (napr. vedierka, vaničky, kočiariky pre bábiky, šmýkačky, apod.) Dôrazne preto odporúčame vykonanie kontroly IHNEĎ po doručení. V prípade zistenia poruchy nás bezodkladne kontaktujte (najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia). Na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad!

 

Poškodený obal (škatule, tovar) prosím sfoťte, popíšte a zašlite nám na mail info@nasim-detom.sk. Vašu sťažnosť predáme k riešeniu danému prepravcovi a po jeho vyjadrení Vás budeme kontaktovať o ďalších možnostiach.

 

Kontaktné údaje nášho dodávateľa CARERO sro, pre zasielanie reklamovaného tovaru:

 CARERO s.r.o. P.O.BOX 123 022 01 Čadca

Do P.O.BOXU nie je možné doručovať zásielky kuriérnou spoločnosťou.

Tieto zásielky možno do P.O.BOXU zasielať iba Slovenskou poštou.

 

UPOZORNENIE: Tovar na reklamáciu nie je možné zasielať na dobierku!

 

 

 

MjI5O